^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
***yuuki chibi***

اره خودشه بالاخره تونستم تو لبتاب نقاشی بکشم

راستی چطور شده؟؟؟با همین پاینت معمولی کشیدم

البته از شما چه پنهون گند زدم توش

حالا بیخیخی بیا اینم نقاشی من راستی  خودمو زرو هستیم

 

چطوره؟؟؟گند زدم توش نه؟؟؟یا خوشگل شده؟؟؟

راستی امضام خیلی ضاقارت شده نه؟؟؟؟

لطفا نظرتونو دربارش بگین.....



نظرات شما عزیزان:

sony
ساعت17:20---25 آبان 1394
خدا رو شکر سانسوره!
خخخخخخ
راستی با paint tool saiچرا نمیکشی؟:
عه راستی یه سری به وبلا منم بزن
خواستی بلینکی هم اول بگو تا بلینکمت!D
خخخخخخ اخه مامانم نمیزاره اینارو بریزم........باشه الان سر میزنم^-^


لی لی
ساعت11:02---14 آبان 1394
اوه او همدیگه رو kissمی کنین
درست حدس زدی^-^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. پنج شنبه 14 آبان 1394 . 2:45 .(BY*یوکی نازه)
^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
ABOUT

سلام به وب سونیکی من خوش اومدین ^_^من یوکی هستم و عاشق سونیکی ها و دوست دارم شما لحظات خوبی رو در این وب داشته باشین^_^ من دوست دارم شما از این وب حمایت کنین^_^لطفا نظر یادتون نره و لطفا از همه ی مطالب دیدن کنید^_^خب من دیگه حرفی ندارم ...بای.............^_^
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: