^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
***yuuki chibi***

خب همه از خودشونو و دوستا و اجیاشون انیمه ای گذاشتن گفتم منم بزارم

خب من همه رو یادم نمیاد...هرکی رو نزاشتم بهم بگه تا سری بعد بزارمش

اول از همه خودم:

 

من اجی ندارم پس بهتون نمیگم اجی میگم دود خوبم(دوست خوبم)

بعدی دود خوبم لی لی:

 

بعدی دود خوبم گون:

 

بعدی دود خوبم وانیا:

 

بعدی دود خوبم لورا:

 

بعدی دود خوبم سر شالی:

 

بعدی دود خوبم سونی:

 

بعدی دود خوبم پاملا:

 

بعدی دود خوبم هانترس:

 

بعدی خواهر لی لی و دود خوبم لیزی:

 

بعدی دود خوبم گلایسا:

خب چطور بود دود های خوبم؟؟

اگه کسی رو فراموش کردم بگین ها!!!!یادتون نره ها!!!!

نظر نشه فراموش!!!!



نظرات شما عزیزان:

tamanna
ساعت19:52---7 بهمن 1394
♥♥♥♥
..I Love you
♥♥شیطونکااااااااااااااااااا اااا♥♥
..I Love you
آپم....آپم.....آپم.....آپم...
آپم....آپم.....آپم.....آپم...
آپم....آپم.....آپم.....آپم...
آپم....آپم.....آپم.....آپم...
آپم....آپم.....آپم.....آپم...
آپم....آپم.....آپم.....آپم...
آپم....آپم.....آپم.....آپم...
♥♥شیطونکااااااااااااااااااا اااا♥♥
..I Love you
اومدم


shiny
ساعت19:45---14 دی 1394
آپم!
اومدم^0^


shamim amr
ساعت18:35---8 دی 1394
منو یادت رفت دوست صمیمیت واس من قشنگ باشه و ............................قشنگگگگگگگگگگگگگ گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ گ
شمیم جان خب تو که شخصیت خیالی سونیکی نداری..البته داری به من گفتی ولی من نمیدونم چهرش چه شکلیه که بخوام انیمش رو بزارمT-T


huntress
ساعت20:06---13 آذر 1394
خیلییییییییییییییی خوشملن
ممنون هانتر جون^-^


ملينا
ساعت13:49---12 آذر 1394
عاليييييييييييي بود

با اينكه سن كمي داري
ولي خيلي مطالب عكساي قشنگي ميزاري
ممنون ملینا جون^0^


آتنا
ساعت13:39---12 آذر 1394
وب خوشملی داری
ممنون اتنا^-^


گوئن(gwen)
ساعت8:36---5 آذر 1394
خیلییییییییییی قشنگن
ممنون عزیزم^______________^


سحر شالی
ساعت21:47---2 آذر 1394
مرسی
خواهش^_______^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. پنج شنبه 28 آبان 1394 . 17:20 .(BY*یوکی نازه)
^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
ABOUT

سلام به وب سونیکی من خوش اومدین ^_^من یوکی هستم و عاشق سونیکی ها و دوست دارم شما لحظات خوبی رو در این وب داشته باشین^_^ من دوست دارم شما از این وب حمایت کنین^_^لطفا نظر یادتون نره و لطفا از همه ی مطالب دیدن کنید^_^خب من دیگه حرفی ندارم ...بای.............^_^
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: