^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
***yuuki chibi***

سلوووووووووووووووووووم بچول ها

ما امدیییییییییییییییم^0^دلم واستون یه جیزگیلی شده بود...شده بود اندازه یک موش کوچولو!

بالا خره تونستم بیام تو نت

خخخخخخ فقط اومدم اعلام حظور کنم

هر وقت دیگه هم که تونستم میام

بچه ها سر سفره هفت سین منو دعا کنین



نظرات شما عزیزان:

سحر شالی
ساعت12:53---25 اسفند 1394
خخخخخخخخخخ سال خوبی داشته باشی اجی من
ممنون^0^ همچنین عزیزم^.^


اسنو
ساعت16:11---23 اسفند 1394
جوابت كمر شكن بود
باید باشه تا کمرتون بشکنه>-<حالا همه بگین ایشالله^0^


اسنو
ساعت9:12---23 اسفند 1394
خخخخ پس زنده اى
یه جورایی!!!رفتم تا اون دنیا دیدم هیچکدومتون پشت سرم گریه نکردین اومدم حرسشو سرتون خالی کنم^0^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. شنبه 22 اسفند 1394 . 14:57 .(BY*یوکی نازه)
^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
ABOUT

سلام به وب سونیکی من خوش اومدین ^_^من یوکی هستم و عاشق سونیکی ها و دوست دارم شما لحظات خوبی رو در این وب داشته باشین^_^ من دوست دارم شما از این وب حمایت کنین^_^لطفا نظر یادتون نره و لطفا از همه ی مطالب دیدن کنید^_^خب من دیگه حرفی ندارم ...بای.............^_^
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: