^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
***yuuki chibi***

اسم داستان:سیاهی خون

نویسنده:جناب بنده

تعداد قسمت ها:هرچقدر که بشه

موضوع:ماجراجویی.جنگی.غمگین.عاشقانه.ترسناک

خلاصه:یوکی تصمیم میگیره از خوانوادش جدا بشه و به همراه دوستاش به سفر بره که در حال سفر دوستان جدیدی پیدا میکنه و اتفاقات جالب و مرموزی هم در حین سفر اتفاق می افته.......

پس یادتون  نره که هنوزم میتونید شرکت کنین....

منتظرتونم بچه ها خدافظ و عید خوبی داشته باشید

 


نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت16:04---4 فروردين 1395
منم باشم؟^_^



اینم وبی که توش نویسندم:

http://telma15.mihanblog.com/
باشه عزیزم پس بیو گرا فیتو بده^.^


sony
ساعت18:18---2 فروردين 1395
مننننننن
راستی خوشحالم برگشتی
امیدوارم این داستانتو کامل بنویسی
عیدتم مبارک
ودر اخر
الججججججیغ اپمممممممممم
ممنون عزیزم همچنین^.^باااااااااشه اوووووومدم^0^قبولی عزیزم تو داستان میبینمت...


سحر شالی
ساعت11:44---29 اسفند 1394
من باشم؟
حتما عزیزم^>^


سحر شالی
ساعت11:43---29 اسفند 1394
من باشم؟

LILY
ساعت19:37---28 اسفند 1394
سلام یوکی اپم
امدمممممممم^0^


هتر
ساعت11:12---28 اسفند 1394
منننننننن!!
دفعه بعد عزیزم پر شدن...


lily
ساعت21:46---27 اسفند 1394
منکه منتظر داستانتم^.~

اسنو جون:-|
ساعت13:25---26 اسفند 1394
من خانم من:)
چشم عزیزم تو داستان میبینمت^0^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. سه شنبه 25 اسفند 1394 . 14:28 .(BY*یوکی نازه)
^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
ABOUT

سلام به وب سونیکی من خوش اومدین ^_^من یوکی هستم و عاشق سونیکی ها و دوست دارم شما لحظات خوبی رو در این وب داشته باشین^_^ من دوست دارم شما از این وب حمایت کنین^_^لطفا نظر یادتون نره و لطفا از همه ی مطالب دیدن کنید^_^خب من دیگه حرفی ندارم ...بای.............^_^
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: