^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
***yuuki chibi***

این از من

 

اسم:یوکی(yuuki)

فامیل:چییبی(chibi)

نژاد:گرگ

قد:165سانت

وزن:55کیلو

سن:19

لقب:قهوه ای.کم رو.خوش صدا.جغد.گل گلی.لپ قرمزی

قدرت:دید در شب.صدا زیبا.ارتباط با گل و گیاه ها.اب سبز.توان بخشی

اخلاق:یک دختر ناز و کم رو و خجالتیه که دوست داره هر وقت تنهاست اواز بخونه.خیلی مضطرب و یکم ترسو.همیشه لپاش سرخه وعاشق شیر خرماست و به سگ حساسیت داره.خیلی باهوشه و همه چیزو زود یاد میگیره.عاشق گل همیشه بهاره و نقاشیشم حرف نداره

دوستان: لی لی.لورا.گون.تیانا.زرو.گولدی.مجیک تایمز.بلیز.سیلور.پرپل.امی.کیریم.سونیک.....

ترس ها:ارتفاع.از شدو هم میترسه

 

کی رو دوست داره:زرو(ولی ازش خجالت میکشه)

دشمنان:افراد منفی و گروه کابوس طلایی

اینم از پرپل

نام:زرو(zero)

فامیل:الرزو(elerezo)

نژاد:گرگ

قد:173

وزن:58کیلو

سن:19

لقب:احساساتی.گیتاریست.زر زرو.غیر قابل پیش بینی

قدرت:اسید ابی.ضربه های محکم.درمان زخم ها.باد

اخلاق:یک پسر مهربون و کم حرف و ساکته که خیلی قویه و زود تسلیم نمیشه.درس خونه و کم دوست پیدا میکنه و زیاد تو توجه نیست.همیشه وقتی تنهاست و و وقتش ازاده میشه و با خودش گیتار میزنه.عاشق سیبه و کم پیش میاد خنده های بلند و انچنانی بکنه

دوستان:چییبی.لی لی.لورا.تیانا.گون.مجیک تایمز.سیلور.بیلیز......

ترس ها:تو خطر افتادن دوستاش

کی رو دوست داره:چییبی

دشمنان:گروه کابوس طلایی

خب دیگه تموم شد نظر یادتون نره

بای بای


نظرات شما عزیزان:

lana
ساعت15:46---8 مهر 1394
خیلی نازی این هم من بيدم!!
اوخه چه نازي جيگري!!!!!O:-)


زهرا
ساعت18:12---9 شهريور 1394
وایییی شخصیتتت چقد نازه منم دارم بیا ببین
عکست باز نمیشه.....


گون
ساعت21:38---6 شهريور 1394
چه خوشگلین
ممنان^0^


lily
ساعت0:37---3 شهريور 1394
رمزو کاربریو تو وبم خصوصی بده^-^
باشه الان میدم^_^


lily
ساعت22:28---2 شهريور 1394
من می خوام تو وبت نویسنده شم میشه؟
حتما لی لی جون از خدامه که تو نویسندم باشی^_^


Luara
ساعت19:09---2 شهريور 1394
خخخخخ تو از شدو میترسی من عاشق شدوم:)
اره من میترسم اخه خیلی بد نگاه میکنه طرفو خب میترسم دیگه.....


Luara
ساعت16:45---2 شهريور 1394
خیییییلی نازی
ممنون تو هم نازی عزیزم^_^


LILY
ساعت13:03---2 شهريور 1394
شیبی جون میشه دیگه ازم کپی نکنی!:ا..
فقط همون یک دونه عکسو برداشتم^_^ چون دیدم عکس چییبیه واسه همین حالا معذرت میخوام وگر نه من کپی نکردم^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. یک شنبه 1 شهريور 1394 . 21:55 .(BY*یوکی نازه)
^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
ABOUT

سلام به وب سونیکی من خوش اومدین ^_^من یوکی هستم و عاشق سونیکی ها و دوست دارم شما لحظات خوبی رو در این وب داشته باشین^_^ من دوست دارم شما از این وب حمایت کنین^_^لطفا نظر یادتون نره و لطفا از همه ی مطالب دیدن کنید^_^خب من دیگه حرفی ندارم ...بای.............^_^
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: