^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
***yuuki chibi***

خب خب شروع میکنیم

اسم داستان:دانشکده ای به رنگ خون

نوع داستان:عاشقانه.ماجراجویی.یکم غم انگیز

شخصیت اصلی داستان:ننه کلاه قرمزی..... خو  منم دیگه یعنی چییبی

خلاصه داستان:خلاصلو ولش خودت داستانو بچسب

مشکل:گروه کابوس طلایی

خب دیگه چیزی برای گفتن ندارم فقط یک چیز یادتون نره توی داستان شرکت کنین اونم فقط سه نفر

نظر یادتون نره

 


نظرات شما عزیزان:

تیانا
ساعت16:36---12 شهريور 1394
نام : وانیا

لقب : تیانا -پرنسس برفی

کسی که دوسش داره : سم سانی

بهترین دوست : سوفیا

قدرت : برف و آب - پاور و سوپر دارک

حیوان خانگی : چاوی به نام نیلی

اخلاق : مهربون و شوخ طبع - یکم جدی و خشن -آروم و عاشق گیتار و موسیقی و تنها


عالیه تو قبولی...تو داستان میبینمت^_^


sarajudy
ساعت13:55---12 شهريور 1394
منم بیام خواهش
باشه اگه میخوای بشی بیوگرافیتو بده...


sarajudy
ساعت12:44---11 شهريور 1394
منم میام
باشه بیوگرافی رو رد کن بیاد^0^


sara
ساعت9:41---7 شهريور 1394
منم میام بیوگرافی خودم را بدا میدم

sara
ساعت9:38---7 شهريور 1394
منم میام بیوگرافی خودمم را حتما میدم

گون
ساعت21:35---6 شهريور 1394
میشه منم بیام؟
حتما عزيزم من از خدامه تو توي داستانم باشي^_^


تیانا
ساعت16:12---3 شهريور 1394

چیبی جان فکر نکنم بتونی بری
ولی به هرحال اینم عکسhttp://s6.uplod.ir/i/00666/4kl2pgib2rp0.jpg

خیلی خوشگلی^_^میشه مشخصاتتو همین جا بگی؟^_^یا همون بیوگرافیتو^_^

 



تیانا
ساعت11:49---3 شهريور 1394
منننننننننننننننننننمممممممممم مم بیامممممم



باشه چقدر میگی بزار وبتو ببینم ببینم تو کی هستی^_^
ادرس وبت درست نیست


تیانا
ساعت11:48---3 شهريور 1394
منننننننننننننننننننمممممممممم مم بیامممممم



تیانا
ساعت11:48---3 شهريور 1394
منننننننننننننننننننمممممممممم مم بیامممممم


lily
ساعت0:35---3 شهريور 1394
اینکه نظر برات میادو ذوق می کنی منم اول همینطوری بودم
اها خخخخخخخ


lily
ساعت20:52---2 شهريور 1394
این اولشه کم کم برات عادی میشه^-^
چی عادی میشه؟.....


Luara
ساعت18:56---2 شهريور 1394
راستی گلم لینکی
ممنونم عزیزم منم الان لینکت میکنم^_^


لورا
ساعت16:43---2 شهريور 1394
منننننن میام
حتما خیلی ازت ممنونم که اومدی عزیزم^_^بخدا داشتم ذوق مرگ میشدم^_^


LILY
ساعت13:07---2 شهريور 1394
من می خوام باشم
حتما خیلی خوشحالم کردی تا دیدم نظر دادی ذوق مرگ شدم بخدا^_^راستی اگه تونستی به دو نفر دیگه هم خبر بده^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. دو شنبه 1 شهريور 1394 . 23:43 .(BY*یوکی نازه)
^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
ABOUT

سلام به وب سونیکی من خوش اومدین ^_^من یوکی هستم و عاشق سونیکی ها و دوست دارم شما لحظات خوبی رو در این وب داشته باشین^_^ من دوست دارم شما از این وب حمایت کنین^_^لطفا نظر یادتون نره و لطفا از همه ی مطالب دیدن کنید^_^خب من دیگه حرفی ندارم ...بای.............^_^
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: