^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
***yuuki chibi***

واقعا چیزی برای گفتن ندارم

 چییبی اخه مگه چیه که اینجوری کردی

نظر شما چیه؟



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت18:10---9 شهريور 1394
اخیییی دلم براش سوخت اهههه

راستیییی خوشحال شدم که اومدی وبه پونیم

من یه وب سونیکی هم دارم اینم ادرس :

http://shahresonic.blogfa.com




با تبادل لینک موافقی؟ بیااا وبم بگو


Luara
ساعت22:28---3 شهريور 1394
حتما عشقش این هدیه رو بش داده ولی قبلش عشقشو با یکی دیگه دیده
نه بابا پرپل بدبخت تو زندگیش فقط عاشق این چییبی طفلک شده واسه همین میگم عجیبه این قضیه.........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. سه شنبه 3 شهريور 1394 . 17:56 .(BY*یوکی نازه)
^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
ABOUT

سلام به وب سونیکی من خوش اومدین ^_^من یوکی هستم و عاشق سونیکی ها و دوست دارم شما لحظات خوبی رو در این وب داشته باشین^_^ من دوست دارم شما از این وب حمایت کنین^_^لطفا نظر یادتون نره و لطفا از همه ی مطالب دیدن کنید^_^خب من دیگه حرفی ندارم ...بای.............^_^
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: