^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
***yuuki chibi***

اینبارم اومدم فقط بگم که درخواست قالب سازی قبول میشه

قالبو با عکسای مورد نظرتون واستون میسازم اونم با قیمت خیلی کم ( قیمتشم با نظر پرداخت میشه)

اگه عکس خاصی در نظرتونه توی قسمت نظرات کدشونو بدید

منم قالبو واستون درست میکنم کدشو به صورت خصوصی بهتون میدم اگه خوشتون نیومد بگید دوباره میسازم

خب دیگه هیچی نمونده که بگم

بای بای...............

نظر فراموش نشه و درخواست هم بدید

 



نظرات شما عزیزان:

LILY
ساعت23:24---8 شهريور 1394
داستانم اومد بدو[چشمک]
با مخ تو اومدم تو وبت ^0^.....


LILY
ساعت10:23---8 شهريور 1394
سوپرایزو تو وبم گزاشتم زود باش بیا
عالعییییییییییه.....


lily
ساعت21:13---4 شهريور 1394
شيبي مي خوام برم تو سايت ميگه نام کاربري يا رمز غلطه..
دوباره اسم و رمزو تو وبت به صورت خصوصی دادم.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. چهار شنبه 3 شهريور 1394 . 23:43 .(BY*یوکی نازه)
^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
ABOUT

سلام به وب سونیکی من خوش اومدین ^_^من یوکی هستم و عاشق سونیکی ها و دوست دارم شما لحظات خوبی رو در این وب داشته باشین^_^ من دوست دارم شما از این وب حمایت کنین^_^لطفا نظر یادتون نره و لطفا از همه ی مطالب دیدن کنید^_^خب من دیگه حرفی ندارم ...بای.............^_^
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: