^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
***yuuki chibi***

سلام بچه ها اومدم بگم که ببخشید باهاتون بد حرف زدم

من خیلی ناراحت بودم خب

واینکه اومدم اینم بگم که من تا یک هفته نمیام میرم مسافرت

چهارشنبه سوری و عید مبارک باشه بچه ها

سال خوبی داشته باشین

خدافظ همگی تا یک هفته دیگه

خیلییییییییییییییییی دوستتون دارم^.^بای...

 



نظرات شما عزیزان:

اسنو :{|}
ساعت13:27---26 اسفند 1394
چهارمحل شنبه سوريه تو هم مبارك وپيشاپيش عيدت مبارك
ممنانننننننننن^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. سه شنبه 25 اسفند 1394 . 14:7 .(BY*یوکی نازه)
^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
ABOUT

سلام به وب سونیکی من خوش اومدین ^_^من یوکی هستم و عاشق سونیکی ها و دوست دارم شما لحظات خوبی رو در این وب داشته باشین^_^ من دوست دارم شما از این وب حمایت کنین^_^لطفا نظر یادتون نره و لطفا از همه ی مطالب دیدن کنید^_^خب من دیگه حرفی ندارم ...بای.............^_^
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: