^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
***yuuki chibi***

سلام بچه ها میشه یک کمکی بکنید

من بالاخره paint tool sai رو دانلود کردم اما مشگل اینجاست که بلد نیستم باهاش کار کنم.....لطفا کمک کنین بچه ها

لطفاااااااااااااااااااااااا!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

اسنو
ساعت21:30---5 فروردين 1395
من برنامشو ندارم وبلدم نيستم ببخشيد
اشکالی نداره عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. چهار شنبه 4 فروردين 1395 . 20:46 .(BY*یوکی نازه)
^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
ABOUT

سلام به وب سونیکی من خوش اومدین ^_^من یوکی هستم و عاشق سونیکی ها و دوست دارم شما لحظات خوبی رو در این وب داشته باشین^_^ من دوست دارم شما از این وب حمایت کنین^_^لطفا نظر یادتون نره و لطفا از همه ی مطالب دیدن کنید^_^خب من دیگه حرفی ندارم ...بای.............^_^
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: